1. Márka
Tarts fenn következetes márkaépítést azzal, hogy a logódat ugyanazon a helyen tartod az oldalaidon következetes színösszeállítás adoptálásával.
2. Kontraszt
Ha azt akarod, hogy egy felhasználó odafigyeljen a weboldalad egy bizonyos részére/szakaszára, használj erősebb betűtípusokat a címeidhez, és kontrasztos színeket a linkekhez.
3. Következetesség
Tartsd a gombokat ugyanolyannak. Ez segíti a felhasználónak azonosítani, hogy hol vannak a navigációs gombok, és, hogy hová kattinthatnak.
4. Funkcionalitás
Szerkeszd a tartalmadat a felhasználóid igényei szerint, és bizonyosodj meg róla, hogy a dizájnod érzékeny / fogékony, és a képeid gyorsan betöltenek.
5. Tipográfia
Készíts egy egyszerű tipográfiai stílust az oldalad különböző elemeihez – a fő fejléctől a felsorolási pontokig, állapotüzenetekig.
6. Fehér űr
Használd ezt a helyet / üres részt az előnyödre. Emészthetőbbé teszi a tartalmadat, miközben rá is vezeti a felhasználót arra, hogy a szöveget körülvevő elemekre fókuszáljon.
7. Mobil érzékenység / fogékonyság
Manapság ez több, mint a fele lehet a forgalmadnak, szóval győződj meg róla, hogy a weboldalad látható mobilon, és „adaptív” módon viselkedik.
8. Egyensúly
Tartsd a weboldaladat egyensúlyban vagy szimmetrikus egyensúlyon, vagy aszimmetrikus egyensúlyon keresztül. Mi – emberek – szeretjük az egyensúlyt.
9. Élő chat
Válaszolj érdeklődésekre az élő chaten belül, amennyire csak lehetséges, minimum napi egy órában, ismerd meg a felhasználóidat / vásárlóidat.
10. Gyűjts adatot
Fontos, hogy adatot gyűjts a felhasználóidtól – figyeld meg a klikkeléseiket, mérd fel, hogy mennyi időt töltenek az oldalon, mérd fel őket, stb.
Forrás: blog.red-website-design.co.uk
Szerezzen több ügyfelet, legyen profi weboldala!