Vegye fel velünk a kapcsolatot most: +3630-548-3085

Hogyan blogoljunk?

Hogyan blogoljunk?

Tanácsok a tökéletes blogposztokhoz, és azok promóciójához

Az optimális poszt egyenlő 7 perc olvasási idővel, vagy 1500-1600 szóval.

Az elemek listája, amit egy ideális posztnak tartalmaznia kellene:

  • Főcím
  • Bevezetés egy „horoggal”
  • Alcímek és listák
  • Képek és fotók
  • Tippek és tanácsok
  • Videók
  • Releváns linkek más forrásokra
  • Táblázatok és diagramok
  • Releváns idézetek
  • Következtetés cselekvésre való felhívással

Az ideális blog cím

Hogyan alkossunk ideális főcímet:

  • 10 emberből 8 fogja elolvasni a főcímedet.
  • 10 emberből 2 fogja elolvasni az egész blogposztodat.

A jó főcímek felkeltik az érdeklődést, és olvasókat invitálnak. Az ideális főcím hosszúsága 50-70 karakter, és 8-10 szó.

Holtbiztos főcím formulák

„Apró, ismert módszerek arra, hogy…”

„Te…”

„Figyelem!…”

„Most neked is lehet…”

„Itt egy gyors módszer arra, hogy…”

„Ha Te vagy… (valami, akármi), akkor meg tudod csinálni… (valamit, akármit)”

„A titka a… (valaminek, akárminek)”

A tartalmak típusai

A videót tartalmazó bejegyzések háromszor annyi bejövő linket vonzanak, mint a sima szöveges posztok.

A marketingre használt video tartalom 73%-kal emelkedett.

A képpel ellátott cikkek 94%-kal több megtekintést kapnak, mint az anélküliek.

Az infografika használata 51%-kal növekedett.

A blogposztok gyakorisága kontra közösségi megosztások a hét napjai szerinti bontásban:

A hétvégén közzétett bejegyzések 13%-a söpör a legtöbb közösségi megosztásban.

A szombati blogposztoknak van a legnagyobb hányada a közösségi interakciókból, 18%.

A backlink-ek használata

Minél több a rád hivatkozó link, annál jobb a besorolásod.

A más oldalra hivatkozó linkek (backlinks) nem csak a keresőmotor eredményeinek oldalán való helyedre van hatással, hanem hozzájárulnak az oldalad rangjához/besorolásához is.

Forrás: www.digitalinformationworld.com

Szeretné, ha weboldala jobb eredményeket érne el, de nincs ihlete az íráshoz?

ÉRDEKEL