LinkedIn-t használsz személyes márkaépítésre? Kíváncsi vagy, hogyan építhetsz fel egy tökéletes LinkedIn profilt?
Akkor ne tűnődj tovább!
Vess egy pillantást az alábbi tippekre, és tanácsokra, amelyek segítenek, hogy optimalizáld, és hozz némi életet a LinkedIn profilodba.
Útravalók:
- Használj egy jelenlegi, professzionális/szakmai profilfotót: 11-szer nagyobb valószínűséggel nézik meg a LinkedIn profilodat, ha tartalmaz egy fotót.
- Kínálj teljes kapcsolattartási információt: ez javítja az emberek kapcsolattartási módját veled.
- Adj hozzá/frissíts közleményeket: legyen ez egy cikk rólad, vagy általad írva, ez növelni fogja a hitelességedet.
„Bizonyosodj meg róla, hogy a profilod releváns kulcsszavakra tűnik fel a keresési eredményekben. A felhasználók 77 %-a azt mondta, hogy a LinkedIn segített nekik emberek és cégek felkutatásában.
Használj prémium fiókokat
- A válaszadók 76 %-a a „Ki nézte meg a profilodat” funkciót jelölte első számúnak, amihez a prémium fiókok teljes hozzáférést biztosítanak.
- 15 bemutatkozást kapsz az alap prémium fiókkal, ami nagyszerű az ajánláson alapuló hálózatépítéshez. A frissítés egy prémium fiókra növeli a fiókod láthatóságát.
- Használj egy mostani, professzionális/szakmai profilképet.
- 11-szer nagyobb valószínűséggel nézik meg a LinkedIn profilodat, ha tartalmaz egy fotót.
- Használj üzleti/szakmai nevet.
- Írj egy rövid és közvetlen leírást magadról.
- Kösd össze a pontokat a hátteredben. A felhasználók 68,6 %-a használja a LinkedIn-t arra, hogy újra felvegye a kapcsolatot múltbéli üzlettársakkal.
- Bizonyosodj meg róla, hogy a profil URL-ed személyre szabott testreszabott.
- Ajánlj fel teljes kapcsolattartási információt/elérhetőséget (ez javítja az emberek veled való kapcsolattartási módját).
- Bizonyosodj meg róla, hogy a profilod publikus (0 látogatót fogsz kapni, hogyha a profilod nem publikus).
- Hivatkozz a blogodra / weboldala(i)dra (az átlagos vevői rendelés LinkedIn látogatónként 44,24 dollár).
- Szerezz jóváhagyásokat/értékeléseket a szakértelmedre vonatkozóan.
- „10 millió jóváhagyás/értékelés naponta”
- Tippek: kérj értékeléseket, értékelj/hagyj jóvá másokat.
- Átlagosan minden LinkedIn felhasználó 5 értékelést/jóváhagyást kap.
- Adj hozzá és frissíts projekteket, amelyeken dolgoztál. (A cégek 66%-a tapasztalat alapján toboroz.)
- Kérj és adj ajánlásokat. (Az emberek 59%-a barátokkal és a családdal konzultál vásárlási döntésekben. Több ajánlás egyenlő több üzlet.)
Csatlakozz és vizsgálj felül LinkedIn csoportokat:
- Közvetlen üzenetet küldhetsz bárkinek a LinkedIn csoportodban.
- Akár 50 LinkedIn csoporthoz csatlakozhatsz.
Adj hozzá/frissíts közleményeket:
Legyen ez egy cikk rólad, vagy általad írva, ez növelni fogja a hitelességedet.
Légy aktív naponta:
- A LinkedIn felhasználók 40% naponta bejelentkezik a LinkedIn-re.
- Legalább 20-szor kell posztolnod/közzétenend egy hónapban ahhoz, hogy elérd a LlinkedIn közönséged 60%-át.
A legjobb időszakok a közzétételre:
- Keddenként délelőtt 10–11 óra között EST (Eastern Standard Time) a legjobb nap és időszak a közzétételre a LinkedIn-en az elköteleződéshez.
- A délelőtt 10 és délután 2 óra EST közötti LinkedIn frissítések kapják a legtöbb megosztást.
Forrás: digitalinformationworld.com
Nincs ideje közösségi oldalaira, de szeretné, ha potenciális vásárlói mindig naprakész információkat kapnának?