Kor-érzékeny webdizjánok
Különböző korcsoportú felhasználók különbözőképpen reagálnak számtalan tartalomra, elrendezésre és esztétikára/kinézetre. Változtasd a vevőid élményét észlelt életkorukon keresztül a META adat használatával a jobb ügyfélkapcsolatért.
Sceleton screens
A weblap betöltési ideje elképzelhetetlen mértékben hozzájárul a felhasználói élményhez. A változatos adatformátumú oldalaknál bölcs, ha részletekben töltődik be az oldalad. Kezdve az egyszerűtől, az összetettebb felé haladva, így a látogatók kiszámíthatják, milyen adatot fognak következőleg látni. Ez a visszafordulási arányt a minimumon tartja.
Engagement bots
A chat botok nem új jelenségek az üzletek számára, de most új módokon használják őket, hogy segítsék akadálytalanná tenni az értékesítési folyamatot, így a weboldalad folyamatosan teljesít, éjjel-nappal.
Upsell marketing (Felülajánlás)
Az „upselling” vagy magyarul felülajánlás egy már meglévő vásárlónak sokkal könnyebb, mint eladni egy újnak. Választhatod az upselling-et csomagkedvezmények felajánlásával a pénztár szakaszban.
Pro–tipp: 30%-kal növelheted az éves jövedelmedet upsell kedvezmények felajánlásával.
Animált call-to-action gombok
Ideálisan, bármely weboldal el nem ismert hőse, a call-to-action vonzza a felhasználók figyelmét és cselekvésre indukálja/készteti őket. Finom mozgás hozzáadásával a CTA gombjaidhoz, udvariasan válthatsz ki cselekvést az online látogatóidból időszakosan.
Valós-idejű meggyőző videók
Elmúltak már azok az idők, amikor a márkák animált videókat használtak a lehetséges vevők meggyőzésére egy online eladáshoz. Manapság már valós-idejű videókon keresztül viszik ezt véghez, melyekben valódi emberek osztják meg a termékkel kapcsolatos tapasztalataikat, vagy élő demót mutatnak be. Azzal, hogy valódi emberekkel tanúsítják termékeiket, a márkák valóban gyors kapcsolatokat építenek, és gördülékenyebbé teszik az eladás felé vezető utat.
Először a nyitóoldal
2017-ben számítsunk a főoldal leértékelődésére, ami a felhasználó-specifikus nyitóoldalak megnövekedésének ad utat. Ez lényegében azt jelenti, hogy különböző változatok lesznek a főoldaladból, melyek a felhasználókat igényeik szerint célozzák meg. Azzal, hogy specifikus/egyedi/konkrét üzenetet adsz át specifikus/egyedi/konkrét közönségnek, sokkal könnyebb lesz átvezetni őket az értékesítési folyamatodon.
Forrás: blog.red-website-design.stfi.re
Szerezzen több ügyfelet, legyen profi weboldala!