Vegye fel velünk a kapcsolatot most: +3630-548-3085

WebDesign és UX trendek 2017-ben

WebDesign és UX trendek 2017-ben

Kor-érzékeny webdizjánok

Különböző korcsoportú felhasználók különbözőképpen reagálnak számtalan tartalomra, elrendezésre és esztétikára/kinézetre. Változtasd a vevőid élményét észlelt életkorukon keresztül a META adat használatával a jobb ügyfélkapcsolatért.

Sceleton screens

A weblap betöltési ideje elképzelhetetlen mértékben hozzájárul a felhasználói élményhez. A változatos adatformátumú oldalaknál bölcs, ha részletekben töltődik be az oldalad. Kezdve az egyszerűtől, az összetettebb felé haladva, így a látogatók kiszámíthatják, milyen adatot fognak következőleg látni. Ez a visszafordulási arányt a minimumon tartja.

Engagement bots

A chat botok nem új jelenségek az üzletek számára, de most új módokon használják őket, hogy segítsék akadálytalanná tenni az értékesítési folyamatot, így a weboldalad folyamatosan teljesít, éjjel-nappal.

Upsell marketing (Felülajánlás)

Az „upselling” vagy magyarul felülajánlás egy már meglévő vásárlónak sokkal könnyebb, mint eladni egy újnak. Választhatod az upselling-et csomagkedvezmények felajánlásával a pénztár szakaszban.

Pro–tipp: 30%-kal növelheted az éves jövedelmedet upsell kedvezmények felajánlásával.

Animált call-to-action gombok

Ideálisan, bármely weboldal el nem ismert hőse, a call-to-action vonzza a felhasználók figyelmét és cselekvésre indukálja/készteti őket. Finom mozgás hozzáadásával a CTA gombjaidhoz, udvariasan válthatsz ki cselekvést az online látogatóidból időszakosan.

Valós-idejű meggyőző videók

Elmúltak már azok az idők, amikor a márkák animált videókat használtak a lehetséges vevők meggyőzésére egy online eladáshoz. Manapság már valós-idejű videókon keresztül viszik ezt véghez, melyekben valódi emberek osztják meg a termékkel kapcsolatos tapasztalataikat, vagy élő demót mutatnak be. Azzal, hogy valódi emberekkel tanúsítják termékeiket, a márkák valóban gyors kapcsolatokat építenek, és gördülékenyebbé teszik az eladás felé vezető utat.

Először a nyitóoldal

2017-ben számítsunk a főoldal leértékelődésére, ami a felhasználó-specifikus nyitóoldalak megnövekedésének ad utat. Ez lényegében azt jelenti, hogy különböző változatok lesznek a főoldaladból, melyek a felhasználókat igényeik szerint célozzák meg. Azzal, hogy specifikus/egyedi/konkrét üzenetet adsz át specifikus/egyedi/konkrét közönségnek, sokkal könnyebb lesz átvezetni őket az értékesítési folyamatodon.

Forrás: blog.red-website-design.stfi.re

Szerezzen több ügyfelet, legyen profi weboldala!

ÉRDEKEL!